Privatlivsvilkår

Nye regler for persondata (GDPR)

I Nibe Fjordbadeklub er vi glade for at have dig som medlem. For at kunne registre dig som medlem indsamler vi enkelte persondata, som navn, adresse, fødselsår og e-mailadresser. Den 25. maj 2018 indføres der nye persondataregler, og vi i den forbindelse at informere dig om, hvad vi gør med dine persondata.

Nibe Fjordbadeklubs håndtering af persondata

• Nibe Fjordbadeklub indsamler og gemmer dine data i tre år. Dine persondata overbevares på en sikret skyløsning. Vi giver ikke din e-mailadresse eller andre persondata videre til tredjepart uden dit forudgående samtykke.
  • Nibe Fjordbadeklub sletter omgående dine persondata, hvis du henvender dig og ikke fremover ønsker at være medlem.
  • Nibe Fjordbadeklub indhenter og gemmer ikke særlige personfølsomme data om dig. De er ikke nødvendige for vores databehandling.

Vi sikrer at vores IT-løsning lever op til persondataforordningen og indfører procedurer for opbevaring og ajourføring af persondata.

Du kan altid få oplyst, hvilke persondata vi opbevarer om dig ved at kontakte os på nibefjordbadeklub@gmail.com. Hvis dine data er ukorrekte, kan du få dem rettet.

Med denne mail ønsker vi blot at informere dig om, at vi følger gældende persondataregler under EU’s databeskyttelsesforordning, GDPR, eller persondataforordningen, som den kaldes i daglig tale.